Ученици одељења 8/2, 8/3 и 8/4 у оквиру наставе енглеског језика имали су радионицу под називом „Individually, we are a drop. Together, we are an ocean”. Радећи у групама имали су задатак да делове приче склопе у целину, а потом да заједнички смисле наслов и поуку приче. Потом је свако имао задатак да илуструје свој део приче, а од илустрација потом саставе целину. Заједничким радом свака група добила је стрип, постер или мини књигу који су онда били доступни и осталим групама на листање. Поред поука до којих су дошли читајући приче, ученици су увидели да заједничким радом, договарањем и уважавањем свачијег доприноса могу брже и лакше да дођу до циља.
,,Кад се многе руке сложе'' израда паноа на часу биологије
,,У туђим ципелама'' - радионица на часу хемије
,,Упознајмо свет кроз игре, културу, књижевност, историју ...'' - петаци на часу технике и технологије
,,У туђим ципелама'' - седмаци на часу физичког и здравственог васпитања
,,Кад се руке сложе, сличне фигуре (у)множе" - осмаци на часу математике
Свако од ученика бира једну од картица врлина коју сматра да га најбоље описује.
Дате су картице:
праведност
емпатија
поверење
искреност
храброст
умереност
толеранција.
Шпил картица садржи по 6 комада сваке врсте картице.
Групе за рад се формирају тако да једној групи припадају сви ученици који су изабрали исту картицу.
Различити ученици – слична размишљања и осећања.
Задаци сваке групе: 1. Саставити објашњење за врлину коју представља назив групе – може се користити телефон (један ученик) и појашњење исписати на дати папир
2. Дати четвороугао ABCD пресликати у односу на тачку О тако да темена новог четврооругла буду два пута удаљенија од тачке О него што су темена почетног четврооугла ABCD. Користити као помоћ филмић који је представљен.
3. Самостално осмислити фигуру и произвољну тачку ван ње. Осмишљена фигуру би требало да симболише групу. Пресликати је на сличанначин као и четврооугао, с тим да се удаљеност повећа три пута.
4. На нивоу групе одабрати представника који својим понашањем највише од свих чланова групе осликава име групеПредставник групе ће пред одељењем представити групу и рад групе објаснити и залепити на табли на предвиђено место.
,,У скупу друга потражи, унију оснажи, пресек подржи" - петаци на часу математике
Ученици петог разреда су на поду учионице исцртали Венове дијаграме. Затим су тали у неки од нацртаних скупова по одређеним особина. О тим особимана су након тога разговарали и дискутовали.
,,Негативни или позитивни бројеви - исту апсолутну вредност среће дају" - шестаци на часу математике
Ученици су на поду учионице исцртали бројевну праву. Делили су се по групама у односу на особину за коју мисле да их најбоље описује. По групама су затим решавали задатке. Први задатак је да себе поставе на бројевн праву у позицију тачке чије су координате добили, други да прочитају координату позивије свог друга и трећа је да групно реше задатак који повезује групе. Након завршених задатака, ученици су требали да кажу нешто о особини/врлини коју је њихова група изабрала.
,,У ципелама храбрих троуглова и осећајних четвороуглова'' - седмаци на часу математике
Ученици су подељени у групе по избору. Групе су представљале неку врсту троугла. У оквиру групе су од папира правили тај троугао, набрајали његове особине које су научили у претходним разредима. Током другог дела часа, користећи разложиву једнакост фигура, трансформисали дати троугао у фигуру којој умеју да израчунају површину и на тај начин долазили до формула за израчунавање површина датих троуглова. Своје откриће су представили осталим групама.
,Кад се многе руке сложе'' - ученици на часу срспког језика и књижевности
Дана 6.септембра часови српског језика и књижевности у одељењима 5/5, 6/2, 8/3 и 8/5 реализовани су као радионице са слоганом,, Kад се многе руке сложе”. Ученици ових одељења су били подељени у групе, а свака је бирала једну од понуђених тема: другарство, љубав или срећу. Ученици су дошли са одабраним лепим мислима о овим темама, а на часу су са наставницом Милицом Мирковић тумачили исте и о овоме разговарали. На крају часа свака група је своју тему представила кроз цртеж, поруке или песму. Циљ часа је остварен, деца су сарађивала, развијала свест о важности развијања врлина као што су искреност, узајамно поштовање, саосећање, толеранција и брижност.
,,Хорошее слово дружба'' - седмаци на часу руског језика
У одељењима 7/1,3,5,6 одржан је час ,,Хорошее слово дружба” на коме се говорило о другарству, зашто је оно важно и зашто га треба неговати. Решавали су ребусе, повезивали делове пословица, у оквиру група описивали другарство кроз сва чула.
,,У туђим ципелама"
Радионица ,,У туђим ципелама” радионица као продукт корелације грађанског васпитања и географије, наставница Александре Петровић Зоране Петровић, са ученицима 6/4, 7/1 и 7/5.